Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a domníváte se, že Vaše dovednosti & schopnosti budou pro nás přínosem, pošlete svůj profesní strukturovaný životopis na kariera@cartec.cz.

Hledáme

Asistent / Asistentka prodejního oddělení

Pro posílení týmů našich obchodních oddělení hledáme novou kolegyni nebo kolegu.

Vaší pracovní náplní bude:

  • Práce s PC (příprava podkladů dle zadání)
  • Práce s interním systémem CARIS dle zadání
  • Administrativní úkony pro další oddělení firmy dle potřeby (vzájemná zastupitelnost asistentů v případě nemoci)
  • Obsluha a správa kancelářské techniky (scanner, kopírka, tiskárny)
  • Příprava nápojů a občerstvení pro zákazníky
  • Péče o společné prostory (zasedací místnosti, klientské zóny)

Požadujeme:

  • Bydliště Brno - město
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Uživatelskou znalost práce na PC, MS Office, internet
  • Reprezentativní vystupování a proklientský přístup
  • Spisovný projev a velmi dobré komunikační dovednosti
  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, loajalita
  • Komunikativní znalost angličtiny, němčina vítána
  • ŘP sk. B, aktivní řidič

Nabízíme:

  • Zajímavou a perspektivní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Možnost pracovního i osobního růstu
  • Stravenky
  • Lokalita v centru Brna, v blízkosti zastávky tramvaje a autobusu
  • Nástup dohodou

Váš životopis s fotografií prosím zašlete na uvedený e-mail. Předem se omlouváme, že neodpovíme na všechny došlé reakce, ozveme se pouze vybraným zájemcům.

 

Asistent / Asistentka prodejního oddělení